İşçilerin konteynerleri yandı

ANTALYA'nın Serik ilçesinde tarım işçilerinin kaldığı 4 konteynerde çıkan yangın itfaiye tarafından söndürüldü.

25 Haz 2026 - 16:05 YAYINLANMA
0 GÖSTERİM

ANTALYA'nın Serik ilçesinde tarım işçilerinin kaldığı 4 konteynerde çıkan yangın itfaiye tarafından söndürüldü.

Olay, saat 14.00 sıralarında Yukarıkocayatak Mahallesi'nde meydana geldi. Tarım alanlarında çalışan işçilerin konakladığı konteynerde henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı. Alevler rüzgarın da etkisiyle birbirine yakın haldeki 4 konteynere sıçradı. Dumanı fark eden bazı işçiler, konteynerden çıkarak, söndürmeye çalıştı. İhbar üzerine olay yerine itfaiye sevk edildi. Ekiplerin müdahalesiyle yangın kısa sürede söndürüldü. Yapılan incelemede 4 konteyner kullanımaz hale geldi.

Kaynak :
DHA

YORUMLAR

Maksimum karakter sayısına ulaştınız.

Kalan karakter: